Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Πρωτη αναρτηση

πραγματικά δεν ξέρω τι να γράψω σε αυτή την πρώτη ανάρτηση..πάντα πίστευα ότι το να εκφράζω τα συναισθήματα μου δεν είναι το δυνατό μου σημείο. τουλάχιστον γραπτά..βασικά γενικά δεν εκφράζω τα συναισθήματα μου με τους συνηθισμένους τρόπους, ίσως να τα εκφράζω αντιφατικά ίσως να μην τα εκφράζω κ καθόλου..ή ίσως οι γύρω μου να μην τα λαμβάνουν όπως θα έπρεπε..το σίγουρο είναι ότι όλοι με θεωρούν απόμακρη κ αντικοινωνική γιατί? επειδή δεν μου αρέσει να περνάω ατελείωτες ώρες σε καφετέριες μιλώντας για το τι έκανα την προηγούμενη μέρα κ με ποιον (καλά γι' αυτό ίσως να ευθύνεται η παντελής απώλεια τέτοιων θεμάτων από μέρους μου)? Επειδή δεν μου αρέσει να τρέχω με τις άρες από μαγαζί ρούχων σε μαγαζί ρούχων? Επειδή τα μόνα πράγματα για τα οποία πραγματικά απολαμβάνω να κάθομαι ώρες ατελείωτες σε μαγαζί είναι τα βιβλία κ δεν υπάρχει κανείς άλλος που να με ανέχεται παρα μόνο εγώ η ίδια? Επειδή απολαμβάνω πραγματικά να συζητάω επί ώρες για μάρκες πουεντ κ πιρουετες? Επειδή δεν ξυπνάω κάθε μέρα από τις 6 για να βαφτώ λες κ πάω στα μπουζούκια Σάββατο βράδυ κ δεν έχω ιδέα με ποιον τρόπο απλώνεται καλύτερα η σκιά? επειδή..? επειδή.? επειδή τι? τέλος πάντων αυτή είμαι κι αν αρέσει σε κάποιους! για τους άλλους anteeksi μα δεν θα μπορέσω! :)

6 σχόλια:

  1. Αν ήταν έτσι έχω να σου δείξω πολλούς αντικοινωνικούς. Αλλά δες αλλιώς. Γιατί δλδ στον καφέ να μην μιλήσεις για βιβλία ή για άλλα πράματα που σου αρέσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μωρε για να γινει αυτο πρεπει να βρω κ καποιον να με ακουει...κ τετοιον δεν εχω ανακαλυψει ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν γίνεις φοιτήτρια θα ανοίξει ο κύκλος σου και θα βρεις αρκετούς τέτοιους, πίστεψέ με :Ρ
    Α και καλώς ήρθες στη μπλογκόσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ελπιζω να συμβει αυτο! κ ευχαριστω για το καλωσορισμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ανάρτηση αυτή μου θυμίζει και λίγο τον εαυτό μου, να σου πω την αλήθεια. Δεν έχω βρει ακόμα τους ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα, αλλά και πάλι, δεν νιώθω τύψεις γι αυτό, ούτε είμαι θλιμμένη. Και, για να μην ξεκινήσω έναν μακρύ και βαρετό μονόλογο, όπως αυτοί που λέω στον αδερφό μου (:Ρ), σου λέω πως μόνο αντικοινωνική δεν είσαι! ;)
    Καλή αρχή!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή