Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Don't Jump!!

Σημερα στα μαθηματικα βαριομανε οποτε εβαλα μουσικουλα και πετυχα don't jump!

On top of the roof
Ποσο ψηλα ειναι η ρουφ?
The air is so cold and so calm
λογικο μου φαινεται!
I say your name in silence
Πως λες το ονμα μου στη σιωπη? Αμα μιλας δεν εχει σιωπη!!!
You don't wanna hear it right now
Ετσι σου πανε? Λατρευω να το ακουω!!
The eyes of the city
Τις καμερες λες αγορι μου?
Are counting the tears falling down
Ειναι τόσο εξελιγμενες? :Ο
Each one a promise
Δεν πιστευω τιςς υποσχεσεις των αλλων!
Of everything you never found
Ολα τα βρηκα! Δε μου λειπει κατι!

I scream into the night for you
Μηηη θα βραχνιασεις!!
Don't make it true
τι εννοεις?
Don't jump
Απο που θα πηδηξω? εγψω δεν εχω ενημερωθει για πηδημα!!
The lights will not guide you through
Ναι! το λεει και ο Γκολουμ!! Ο γκολουμ εισαι? Ε΅γω παντως δεν ειμαι ο Φροντο
They're deceiving you
Αληθεια? Απιστα Φωτα!
Don't jump
τα παμε δεν θα πηδηξω
Don't let memories go
Γιατι? Τοσο καλα περασαμε και δεν το θυμαμαι?
Of me and you
Γιατι ειδικα απο εσενα κι εμενα? Τι μου εισαι? Μηπως τα χουμε και δεν το ξερω??
The world is down there out of view
Οοοχι μια χαρα in view ειναι ο κοσμος!
Please don't jump
νταξει δεν θα πηδηξω ειπαμε! Πωω

You open your eyes
Ανοιχτα τα χα και πριν!
But you can't remember what for
Εχω και κενα μνημης?!
The snow falls quietly
Ελα ρε αληθεια κι εγω πο νομζα οτι κανει θορυβο!
You just can't feel it no more
Ποτε δεν το νιωθα!
Somewhere out there
Μεσα ειμαι!
You lost yourself in your pain
Δεν ποναω καπου
You dream of the end
Μπαα τον Ζερο ονειρευτηκα
To start all over again
Γιατι να start all over again? πανω που τελειωσα το λυκειο να ξαναρχισω απο την αρχη?Nein!

I scream into the night for you
παλι τα ιδια?
Don't make it true
ειπαμε δεν θα το κανω
Don't jump
δεν πηδαω λεμεεε
The lights will not guide you through
αντε παλι ο γκολουμ
They're deceiving you
να ναι ναι
Don't jump
παλι?
Don't let memories go
...
Of me and you
μα τι μου εισαι τελος μ παντων και δεν θελεις να χασω τις αναμνησεις?
The world is down there out of view
αφου τον βλεεπω
Please don't jump
δεν πηδαω
Don't jump
μ'επεισες!

I don't know how long
Ουτε γω ξερω
I can hold you so strong
με κρατας? που με κρατας?
I don't know how long
θα δουμε στην πορεια!

Just take my hand
το πηρα
Give it a chance
του την εδωσα και την ευκαιρια
Don't jump
ΔΕΝ ΠΗΔΑΩ ΛΕΜΕ!

I scream into the night for you
τιποτα αλλο?
Don't make it true
πληττω
Don't jump
κοιτα πανω!
The lights will not guide you through
Γκολουμ μου!
They're deceiving you
μας το πες
Don't jump
κοιτα πανω!
Don't let memories go
μα γιατιιιι?
Of me and you
μα τι μου εισαι?
The world is down there out of view
τον βλεπω ομως!
Please don't jump
με επρηξες!
Don't jump
θα πηδηξω μπας και σκασεις!
And if all that can't hold you back
τι με κραταει?
I'll jump for you
οχιιιι δεν θελω να ειμαι υπευθυνη για τον θανατου καποιου αλλου!!!

Moikkka!!

8 σχόλια:

  1. Ω μα γιατι το λες αυτο Γιαννα dear?:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα ακρως ξεκαρδιστική και καμμένη ανάρτηση. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα, εγραψες!
    Τα σπαει η αναρτηση σου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεκαρδίστηκα!ΧD
    Να πω πως λατρεύω και το τραγούδι. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή