Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

So this was Finland! Day 1

Έτσι λοιπον στις 4.30 το πρωι της 29ης Απριλιου 2009 η τριμελης μας φαμιλι εξυπνησε να στειλει το μοναχοπαιδι της στην ξενιτια! ΟΚ το ξυπνησε τροπος του λεγειν γιατι μερικοι μερικοι (βλεπε την υποφαινομενη) δεν ειχαν κλεισει ματι απο την ανυμονησια τους!! Ηπια το γαλα μου, εβαλα την σεξυ κι οποιος αντεξει -λεμε τωρα- καπαρντινα μου, εβαλα το σακιδιο μου στον ωμο, πηρα την 20+κιλη βαλιτσα μου και την εβαλα στο ασανσερ! Μπηκαμε στο αυτοκινητο και πηγαμε στο περηφανο 1ο Γενικο Λυκειο Ελληνικου που ηταν αδειο (ναι ημουνα πρωτηηηη!)και περιμεναμε να εμφανιστουν οι υπολοιποι. Σιγα σιγα μαζευτηκαμε (οι καθηγητες ηρθαν τελευταιοι και ειχανε και το θρασσος να μας απειλουν οτι αν αργησουμε θα φυγουν χωρις εμας την προηγουμενη μερα!)και κατα τις 5 που ηρθε το πουλμαν την καναμε για Ελευθεριος Βενιζελος! Κατα τη διαρκεια της διαδρομης ριξαμε κατι υπνους! Μα κατι υπνους αλλο πραγμα(ηταν και βολικα τα καθισματα οτι πρεπει)! Κατα τις 7.30 φτασαμε στο αεροδρομιακι μας και μεχρι τις 9.00 που θα μπαιναμε στο αεροπλανο γυρναγαμε σαν τις αδικες καταρες σε Duty Free και τετοια! Αυτο το κρυο πρωινο του Απριλη λοιπον συνειδητοποιησα οτι 1) ο καφες δεν με πιανει και 2)οτι μισω τον καφε! και ιδιαιτερα τον υπετιμημενο καφε! ακους εκει 5 ευρω για αυτο το πικρο νεροζουμι!

Ενιγουει οταν εδεησε να παει 9 μπηκαμε σε ενα λεωφορειακι που μας πηγε στα σημειο απο οπου θα μπαιναμε στο αεροπλανο। Εγω ειχα ηδη αρχισει να πειναω(εχει σημασια αυτο!)। πριν μας φερουν πρωινο ενα παιδι απο την ταξη μου (και crush μου στο γυμνασιο) μου εδωσε λιγη (τροπος του λεγειν) Milka και μετα περιμενα με να εμφανιστει το πρωινοοοο! Απο το οποιο θυμαμαι οτι ειχε ψωμακι με Λουρπακ και Μαρς για γλυκακι! Μαλλον γιατι απο ολο το δισκο ηταν τα μονα που εφαγα καθως απο την πεινα το στομαχι μου ειχε γινει αεροσακος! κατα τις 12μιση προσγειωθηκαμε επι του Μοναχου οπου εβρεχεεε! Απο εκει πηρα ενα υπεροχο μαγνητακι με ενα καστρο। Μιση ωρα μετα την προσγειωση μας μπηκαμε στο αεροπλανο της Λουφθχανσα (το πρωτο ηταν Ετζίαν)οπου μας τάισαν ενα πολυ ωραιο κρεατακι με πατατουλες και ψωμακι με βουτυρο και νομιζω ειχε και κατι σαν λαβασκιρι σε γερμανικο. Στις 2.30 περιπου προσγειωθηκαμε στο HELSINKIIIIIIII! εγω να ειμαι σε μια φαση να πεσω κατω να φιλαω τα πατωματα μαζι με δυο τρεις αλλες και να μας τραβανε να παμε για βαλιτσες. πηραμε και τις βαλιτσες και μετα πηγαμε να ψαξουμε τα Φιλανδακια! Τα οποια ηταν στην ευθεια μας (πολυ ψαξαμε) μετα βρηκαμε και τους οικοδεσποτες μας μπηκαμε στο λεωφορειο και πηγαμε στο σχολειο τους μας μοιρασαν το νεο προγραμμα (στο οποιο οι ωρες μαθηματος μεινονταν σε δυο (Paska? Paska!) μας καλοσορισανε στο σχολειο τους και μετα μας ξαμολησανε να φυγουμε. Εγω με την Hentsu μειναμε τελευταιες στον κτυο ανεμο της Φιλανδιας(ναι χρησιμευσε η καπαρντινααα) γιατι κατι ειχε τυχει με τον πατερα της και αργησε να ερθει. Καποια στιγμη ηρθε μας πηρε και πηγαμε σπιτι. Εκει μας περιμενε η γυναικα του η Rina και η αδερφη της Hentsu η Noora, τον πατερα της τον ελεγαν Ilkka. Αποφασισαμε που θα κοιμομαστε τακτοποιησαμε την βαλιτσα μου και μετα πηγαμε με αλλες εξι κοπελες 3 ελληνιδες τρεις Φιλανδες στο εμπορικο της περιοχης. Πηραμε το τρενο-τραμ τι σκατα ηταν δεν ξερω! Εκει με επιασε το Ιαπωνεζος Τουριστας μουντ και εβγαζα φωτογραφιες οτιδηποτε μπορει να φανταστει κανεις! Επισης επιβεβαιωθηκε αυτο που μου ειχαν πει οτι θα περναγα για Φιλανδη αφου η τυπισσα γαι τα εισητηρια μου μιλαγε στα φιλανδικα κι εγω δεν καταλαβαινα τιποτα! Ευτυχως ηρθε η Hentsu και μου πηρε εισιτηριο (μονο 40 λεπτα!)! Φτασαμε στο εμπορικο και καναμε μερικες βολτες και μετα πηγαμε για καφε σε μια απο τις καφετερειες εκει μεσα (εγω βεβαια δεν την ξαναπαταγα με τον καφε οποτε πηρα μια σοκολατιτσα). Κατσαμε εκει κανενα διωρο, βγαλαμε τα μυστικα μας στη φορα, μιλησαμε για τους παντες, επεσε και λιγο θαφτινγκ απο τις Φιλανδες και καποια στιγμη ηρθε η ωρα να φυγουμε! Πηραμε παλι το τρενο-τραμ και απο εκει πηγαμε στο S.Market και πηραμε παγωτο (Ω ναι! Εφαγα το πρωτο παγωτο της σεζον τον Απριληηηη! Και αρρωστη αλλα μην το πειτε στην μαδα γιατι θα με σφαξει :Ρ). Μετα πηγαμε σπιτι οπου μας περιμενε το βραδινο μας, κεφτεδακια με πουρε και σως πιπεριου (<3). Μιλησαμε για τα αγαπημενα μου φαγητα και με ρωτησαν πως ειναι τα μαχαιροπιρουνα στα ελληνικα. Σε αυτη τη φαση εμαθα οτι πιρουνι στα φιλανδικα ειναι ο διαολος μου!! Μετα καληνυχτιστηκαμε και πηγαμε για υπνο. Κανονισαμε πως θα κοιμηθουμε εγω με την Hentsu στον καναπε, κλεισαμε τα στορια γιατι ηταν ακομα μερα εξω, ειδαμε χοκει (η Φιλανδια κερδισεεεε!!) και ταβλιαστηκαμε!!!


Moikka!!

8 σχόλια:

  1. eisai tooooooooso tixeri.
    na grafeis ka8e mera pos pernas an mporeis.
    3ereis tous HIM? to sigkrotima? rota tis filandezes ama tous 3eroun...plzzz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπωωωω πόσο γαμάτα πρέπει να'ταν!!!!
    Περιττό να σου πω ότι κι εγώ αν πήγαινα σε κάποια από τις τοπ 3 χώρες που θέλω θα ήμουν σε φάση άκρατου φανγκερλισμού οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα! xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζεσικα οπως εχω ξαναπει αυτο εχει γινει εδω και δυο χρονια!

    Και σε παρακαλω ο βασιλακης ειναι ερωτας! αν δεν ξερω τους κολασμενομεγαλειοτατους που παω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Timotei ΝΑΙ!! ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΓΑΜΑΤΑΑΑΑ!

    μπουδουγου ποιες ειναι οι τοπ 3 χωρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιαπωνία, Σκωτία, Φινλανδία, και ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα με τη διάθεση :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι τυχερή που είσαιιιι! Θυμάμαι πως και εγώ όταν είχα πάει Ντουμπάι ήμουν σε φάση "wiiiii". Πρέπει να τα πέρασες τζάμι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτές οι ανταλλαγές μαθητών θα μου μείνουν αξέχαστες...διστυχώς Φιλανδία δεν μπ΄ρεσα να πάω αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα ζήσω κάπου στην Σκανδιναβία! ( doom metal και αλκοολ :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή