Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

So this was FINLAND! Οι προετοιμασίες

Σήμερα και για το επομενο διαστημα ,για 10 ακομα αναρτησεις , θα σας μιλαω για το Commenius στη Φιλανδια.

Προετοιμασια

Όλα άρχισαν κάπου στις αρχές Οκτώβρη 2008. Η Κα Κ. μας ανακοίνωσε ότι 20 παιδιά της Α΄θα πήγαιναν 10 μέρες Φιλανδία τζάμπα. Εγώ πηγα σπίτι μες στην τρελη χαρα να τους βαλω να υπογραψουν την δηλωση και την επομενη μερα μαζευτηκαμε καμια 35αρια παιδια απο τα οποια θα κληρωνονταν οι 20. Και ηρθε η μερα που θα μας ανακοινωναν τους τυχερους! Βεβαια αυτοι μας ανακοινωσαν τους ατυχους but who cares!! Εγω δεν ημουν στους 15 ατυχους αλλα δεν τολμαγα να πιστεψω οτι πηγαινα Φιλανδια. περιττο να πω οτι το σαγονι εκανε βολτες στην αιθουσα μεχρι να τελειωσουν να μας λενε ποτε θα κανουμε προετοιμασια και μαθηματα. Και βγηκαμε εξω! Εκεινη τη στιγμη το παρανοικός επιστημονας σταιλ γελιο που συγκρατουσα τοση ωρα ξεχυθηκε στο δρομο και κανεις δεν με κοιταζε περιεργα! Πηγα σπιτι με ενα χαμογελο απο δω μεχρι το Συνταγμα και φυσικα η μαμα καταλαβε περι τινος επροκειτο! Απο κεινη την ημερα κοιταζα εναγωνιως τα μειλζ μου περιμενοντας να μου στειλει η κοπελα που θα με φιλοξενουσε και στις 9 Δεκεμβριου 2008 επιτελους ηρθε το μειλ!!! Απο εκεινη την ημερα μεχρι τις διακοπες του Πασχα αρχισαμε τα μαθηματα Φιλανδικων και την προετομασια ενος μικρου (μονο μιαμιση ωρα :Ρ) προγραμματος με χορους και τραγουδια! Φυσικα καθε φορα πλακωνομασταν με τους καθηγητες για το τι θα κανουμε πρωτα και τι μετα! Τουλαχιστον ο δασκαλος των φιλανδικων μας υποστηριζε αλλιως θα ειχαμε πιαστει μαλι με μαλι εκει μεσα! Και επιτελους μας ανακοινωσαν ποτε θα φευγαμε!! 29 Απριλιου 2009 στις 9.30 το πρωι! Λιγο πριν κλεισουμε για Πασχα ειχαμε το δευτερο parent meeting στο οποιο εσκασε η βομβα οτι ο λυκειαρχης θα ηταν αρχηγος της εκδρομης!! Επισης τοτε τους ειπαν να μας φορτωσουν με πουλοβερ, μποτες και μπουφαν! Κλεισαμε, οι διακοπες του πασχα περσαν νερο και μετα ειχαμε 2 μερες μαθημα πριν φυγουμε! Ειλικρινα αυτες οι δυο μερες ηταν οι πιο μακριες μερες της ζωης μου! Τεσπα γεμισαμε τη βαλιτσα με 20κατι κιλα μπουφαν πουλοβερ και μακρυμανικα!

4 σχόλια:

  1. Φιλανδια? ΤΙ? ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ? εισαι ΤΟΟΟΟΣΟΟΟΟ τυχερη. ΑΧ. μπορει αν δεις και τον βιλλε! <3 Ville Valo τραγουδιστης των HIM? Σου λεει κατι?

    αχ τους λατρευω!!!!!!!!
    καλα καλα μισο λεπτο να παρω ανασες.

    ωραια επανηλθα και ξαναλεω. ΤΟΟΟΟΣΟΟΟΟ ΤΥΧΕΡΗΗΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πηγα φιλανδια προπερσι!! Μια φιλη μου πηγε στο σπιτι του αλλα δεν της ανοιξε! Και φυσικα ξερω τον Βασιλακηηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε είσαι κωλόφαρδη, εγώ στάνταρ θα ήμουν στους 15 που δεν θα πήγαιναν :Ρ
    Σε ζηλεύω ρεεεεεεεε! Θέλω κι εγώ Φινλανδία και τη θέλω τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν σου πω οτι με το που ακουσα τη λεξη "κληρωση" ειπα οτι νταξει αντιο Φιλανδία? Διοτι εγω και τυχη στις κληρωσεις ειμαστε μακρια κι αγαπημενες! Για να καταλαβεις στην εκτη δημοτικου απο τοτε με την κληρωση για σημαιοφορους παραστατες ταμπελες και στεφανια ημουν η μονη που εμεινε απ'εξω!


    κι εγω θελωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή