Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Σ'αγαπώ

αγαπάω-αγαπώ (συνηρρημενο ρημα, πρωτης ταξεως)

Εγώ αγαπάω-αγαπώ

Εσυ αγαπάς
Αυτός-η-ο αγαπάει-αγαπά
Εμείς αγαπάμε
Εσείς αγαπάτε
Αυτοί-ες-α αγαπάνε-αγαπούν

Εγώ, λοιπόν, σ'αγαπαω γιατι:
  • με ανέχεσαι
  • ξέρω ότι ό,τι κι αν κάνω θα είσαι εκει
  • νοιάζεσαι
  • περνάμε καλά
  • είμαι μαζόχα
  • συμπάσχεις
  • ξέρω ότι με κράζεις επείδη έχεις απαίτησεις από εμένα
  • ξέρω ότι μπορώ να σε εμπιστευθώ
  • με αγαπάς!
  • ήσουν πάντα εκεί για μένα και είσαι ακόμα παρόλο που δεν ασχολιόμουν μαζί σου, παρολο που σου φέρθηκα απαίσια ααααάπειρες φορές ΠΑΝΤΑ το παρέβλεπες και μου χαμογελούσες
  • με φρόντιζες, με φροντιζεις και -πιθανότατα- θα με φροντίζεις για παντα
  • με κάνεις να γελάω
  • μου υπενθυμίζεις ότι όσες φορές κι αν πέσω πρέπει να σηκωθώ και να κάνω το επόμενο βήμα σα να μην συνέβη τίποτα. Γιατί η ζώη είναι χορος...
  • νοιάζεσαι
  • δεν με έχεις κάνει να σε μισήσω
  • μου δίνεις κουράγιο
  • κουβαλάς πολλή τρέλα
  • είσαι καμμένος/καμμένη/καμμένο
  • είσαι ωραίος/ωραία/ωραίο!
  • είσαι εσυ!
Αυτοί είναι οι λόγοι που αγαπάω τους ανθρώπους γύρω μου! Ίσως να βρειτε και τον εαυτό σας μεσα τους!

5 σχόλια:

  1. Αγαπώ... από τα πιο όμορφα ρήματα κατά τη γνώμη μου:). Άνθρωποι σαν αυτούς που περιγράφεις είναι πολύτιμοι... και φυσικά αξίζει να τους αγαπάμε!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι πολυ ομορφο να αγαπαμε.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που αγαπάς για τους παραπάνω λόγους. Είσαι τυχερή. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Αγαπώμεν
    Αγαπάτε
    Αγαπώσι(ν)"

    δεν θα έπρεπε να είναι τα 3 τελευταία πρόσωπα; :P
    Και με περισπωμένες! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όμορφο να αγαπάς ειδικά όταν ξέρεις τι θα πει αγάπη... =)
    Καλή συνέχεια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή