Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Σόου δις γουόζ Πανελλαδικές!

Μια χρονια χαμενη, ο χρονος μου χαμενος, τζαμπα το σταματησα το μπαλλετο ρε! Τ-Ζ-ΑΜ-Π-Α! Του χρονου θα ειμαι παλι στην ιδια αιθουσα με τα μικρα να δινω Πανελλαδικες εκτος αν ειμαι τοσο κολοφαρδη και πεσει η βαση της θεατρικων σπουδων (διοτι να πεσει η Ψυχολογια στα 13.000κατι μορια αδυνατο μου φαινεται! Τεσπα θα την δηλωσω κι αυτη να μαι σιγουρη) και περασω εκει. Αλλα ξες τι ειδα φιλε μου αναγνωστη? Οτι τα τσολια που μου επαιζαν πρωτες μαθητριες στα περισσοτερα γραψανε πιο Σ-Κ-Α-Τ-Α κι απο μενα! Αλλα αυτονων τα τσολια οι καθηγητριες τους το βαλανε το 20 επειδη τις γλυφανε εμενα παλι που απο την αρχη εδειξα οτι τις εχω γραμμενες στα ομορφα αρχιδια που δεν εχω μου βαλανε 16! Και σε αυτες εγραψα τους καλυτερους βαθμους! Στα Λατινικα εξαιτιας της μαλακως θα πεσει ο βαθμος στη Λογοτεχνια απλα δεν θα ανεβει αυτο το λιγο που θα μπορουσε! Η εκθεση μου ηρθε πολυ αποτομα με 12.3 (WTZ? 12 εκθεση? εγω? που ξερω γω ημουνα σιγουρη οτι ακομα κι αν δεν γραψω σε ολα τα αλλα θα γραψω στην εκθεση? τωρα θα μπορουσα καλλιστα να ριξω ολη την αυθυνη στην φιλολογο που την προηγουμενη μερα μας ειχε κανει αναλυτικη επειδειξη στο που θα χασουμε μορια και ειχα παει σαν το μαλακισμενο με τα λογια της στο μυαλο μου αλλα οοοοοοοοοοχι θα φερθω σαν ωριμη ενηλιξ που -υποτιθεται οτι- ειμαι και θα παω τοι εγω εκανα μαλακιες και δεν εφταιγε αυτη που με φορτισε με αγχος). Το 9 ιστορια δεν θα πω οτι βαθια μεσα μου δεν το φοβομουν αλλα προτιμουσα να το αγνοω και να πιστευω οτι ενα 15 το χα (παααααααααααααρτα Μαρακι(ναι στον εαυτο μου μιλαω))

Αυτ(ι)α γλυκουλινια!

Moikkaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Η μελλοντικη επαναλαμβανουσα τις σατανικες εξετασεις,
Kirous σας



5 σχόλια:

  1. Κοίτα να σου πω κάτι; Όλοι πάτωσαν. Πήγα χθες στο σχολείο και έβλεπα μαθητές του 20 να βάζουν τα κλάματα και μαθητές του 13 να χοροπηδάνε από τη χαρά τους.
    Δήλωσε τις σχολές σου με ηρεμία.
    Και ξέρεις, απλά αν σπάσει ο διαολος το ποδάρι του και ξαναδώσεις, θα τα ξέρεις ήδη και απλά θα κάνεις ρίβίζον. ;)
    Δε μπορώ να βοηθήσω πολύ, αλλά πίστεψέ με, υπάρχουν χειρότερα πράγματα από 6 μαλακισμένα μαθήματα που καθορίζουν το μέλλον μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ 13000-κάτι είχα πιάσει :Ρ Ηρέμησε, δήλωσε και αυτά που σ' αρέσουν και αυτά που πιάνεις και όλα θα πάνε καλά. Κανείς δε χάνεται ;)
    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε, αλήθεια είμαι σίγουρη πως καλή σχολή μπορείς να πιάσεις. Όλοι πάτωσα. Στο σχολείο μας 3 άτομα γράψανε πάνω από 18, τι θες τώρα; :Ρ τα 13.000 μόρια είναι θαύμα, οι περισσότεροι γράψανε κάτω από την βάση! Δεν πιστεύω πως θα χρειαστεί να ξαναδώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν αντεχεις ξανα διαβασμα ξαναδωσε.
    Αλλα μην απελπιζεσαι Μαρια μου.
    Σ'εμας αν εξερεσεις τις δυο αριστες με τα 18.000 κατι μορια και εμενα με τα 15.500 όλοι οι άλλοι ηταν κάτω απο την βάση.Άκουγα κάτι 7.000 μόρια.O_O

    Και εγώ θέλω ψυχολογία αλλά δεν πιστεύω ότι θα πέσει 2.500 μόρια.:P

    +1 για αυτές που υπερηφανευόντουσαν ότι ήταν τέλειες και τελικά πήγαν χάλια.Σ'εμάς ήταν μια απο την Θεωριτική που ήθελε Φιλολογία Αθήνας και έλεγε ότι θα περάσει.Και οι καθηγητές της είχαν για τοπ.Και με εκνεύριζε που πάντα έλεγαν εκείνη να πει,ενώ ηξερα και εγώ.
    Τελικά πήγε πολύ χάλια και είχα μείνει όταν έβλεπα τους βαθμούς της.O_O

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοπελιά ως μεγαλύτερή σου (κατα έναν ολόκληρο χρόνο :-P ) θα σου δώσω μία συμβουλή: ΠΑΝΩ ΑΠ` ΟΛΑ Η ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ!!! Σε καταλαβαίνω απολύτα, διότι έδωσα κι εγώ φέτος για 2η φορά. Αν θες πραγματικά τη σχολή σου και δεν περάσεις (κάτι που απεύχομαι) ξαναδώσε. Μη πάρεις, βέβαια, εμένα ως π.χ. διότι έβγαλα μόλις 600 μορια παραπάνω (12.856), αλλά επειδή έδωσα και γερμανικά (θέλω γερμανική φιλολογία) ανέβηκα 16.114. Τεσπά συμφωνώ σε πολλά απ` όσα λες. Κι εμένα η τέχνη είναι το καταφύγιό μου... Όσον αφορά το σχολείο, θα ανεβάσω στο ιστολόγιό μου (ελπίζω μέσα στην εβδομάδα να το δημιουργήσω) ένα άρθρο. Αν θες μπες να το διαβάσεις και να διαπιστώσεις ότι δεν είσαι η μόνη που τα περνάει... Keep dreaming and be yourself! Μη σταματήσεις ΠΟΤΕ να είσαι ρομαντική ψυχή.. και που ξέρεις, μπορεί να πάμε στην κόλαση (δεν ξέρω για σένα, εγώ εκεί θέλω να πάω, αν και όπως λέει ένα τραγούδι, κολαση υπάρχει μονάχα για τους ζωντανούς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή