Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Υπάρχουν στιγμές που εύχομαι να ήμουν συντονίστρια στο ΧΓ για να διορθώνω την τραγικη ορθογραφία μερικων μελών -.-
"Χαιρεται, χαιρεται" Ρίλι? Νόμιζα ότι αυτό το στάδιο με τις ό,τι να 'ναι καταλήξεις το ξεπερνάμε στην δευτέρα- τρίτη δημοτικού! Όχι να φτάνουμε γυμνάσιο και να παρουσιάζουμε αυτό το θέαμα! Μου θέλουνε και να καταργηθούν τα αρχαία! Ωιμέ τι θα γίνει αμα εισακουστούν οι προσευχές των! :Ρ

Ναι, ισως ειμαι λιιιιιιιιγο εως και παααρα πολυ μανιακη με την ορθογραφια! 


Νταξει αν καποιος δεν γραψει σωστα μια καπως περιεργη λεξη δεν θα νοιαστω αλλα τουλαχιστον τις καταληξεις των ρηματων δεν μπορω παρα να αναρωτηθω  ΠΩΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ? ΠΩΣ?

Και δεν ειναι οτι εγω δεν κανω ορθογραφικα ακομα και μεσα στο ΧΓ απλα οταν συνειδητοποιω το γιγαντιαιο φεηλ που μολις δακτυλογραφησα αυτομουτζωνομαι, παταω το ενδιτ, το διορθωνω, και προσευχομαι να μην το ειδε κανεις.

8 σχόλια:

  1. ΠΕΣ ΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πες τα που σε λίγο δεν θα ξέρουν ούτε το -ω στα ρήματα να βάζουν!!!!!!! Τι θα γίνει? Ελληνική γλώσσα θα πάψει να υπάρχει πια!! Αρχαία και νέα... κανείς δεν θα ξέρει τι του γίνεται! Καλά το τι λάθη έχω δει... άσε! Και να φανταστείς ακόμα και όταν γράφω με greeklish( τώρα πια τα βαρέθηκα βέβαια) πάντα έγραφα με σωστή ορθογραφία απλά με αγγλικούς χαρακτήρες. Και πάθαινα ένα σοκ όταν έβλεπα το "είμαι"--> "ime".

    * Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη μανιακή :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να ειμαι ειλικρινης στα γκρικλις επειδη τα θεωρω μπασταρδογλωσσα δεν κοιταω πια ορθογραφια γιατι αν κοιταζα κι εκει θα ειχα φουνταρει εδω και καιρο! :Ρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΣ ΤΑ! Κι εγώ είμαι Grammar και Spelling Nazi, δεν μπορώ, κάτι με πιάνει με τα ορθογραφικά :| Αυτά τα greeklish φταίνε, και τα παιδιά που ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ να κάτσουν να μάθουν σωστή ορθογραφία.
    Μάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι που έχουν κι άλλοι μανία με τη σωστή ορθογραφία!<3 Το έχω κι εγώ αυτό σε σημείο να τη θεωρώ πιο σημαντική και από τα μαθηματικά και από τη φυσική και από όλες αυτές τις επιστήμες.:P
    Είναι που τα σημερινά παιδιά έχουν τα greeklish δεύτερη γλώσσα (κι αυτά τα έκοψα λόγω της αγάπης μου για την ορθογραφία) και δε θέλουν να μάθουν την ελληνική γλώσσα όπως πρέπει. -.-

    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ απόλυτα. Μπαν και ξύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ αλλά μπορεί κάποιοι να μην βλέπουν καν το ορθογραφικό τους.Δηλαδή όλη αυτή η ανορθογραφία να πηγάζει απ'ότι δεν ήταν καλοί μαθητές,δεν είχαν καλούς δασκάλους,έχουν συνηθίσει τα greelish,και διάφορα άλλα.:P
    Οπότε το βαθύτερο στοχαστικό ερώτημα είναι"Γιατί τα περισσότερα παιδία στις μέρες μας είναι πιο ανορθόγραφα από ποτε?"

    Well,μην δίνεις σημασία.Απλά σήμερα είχα έκθεση και είμαι ακόμα επιρεασμένη.:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή