Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

οου πλιζ!

"πώς ακριβώς θα ζησείς στη Θεσσαλονίκη κοριτσάκι μου;"

Χμ... για να δούμε, με φρικτή οικονομία? Το γεγονός ότι όσο μενω μαζί σας είμαι ένα υπερσπάταλο πλάσμα που χαλάει 100ευρα για βιβλία για την πλάκα του δεν σημαίνει ότι το ίδιο θα κάνω κι εκεί!  Το αλλο μεγάλο ερωτημά:

"τι θα τρως εκεί;"
Χμ... χαβιάρι με σαμπάνια! Ένα απλό λιτό κι απέριττο γευμα! Τι θα τρώω ρε μάνα? Γάλα το πρωι, ενα καλό μεσημεριανό κι ότι εχει μεινει θα το τρώω το βράδυ ή την άλλη μέρα! Μην ανησυχείς θα τρέφομαι και με πολλα θρεπτικά λαχανικούλια και οσπριάκια που είναι σχετικά φτηνά! Κρέας δυο φορες την εβδομαδα οπως προστάζει η υγιεινή διατροφή που δεν ακολουθούμε εδω μέσα!

Το μόνο μεγάλο έξοδο θα είναι το σπίτι και ο χορός! Αμάν!

Κι έτσι επιβεβαιώνεις και αυτό που μου έλεγε η κ.Π. ότι θέλετε να με κρατήσετε κοντά σας γιατί είμαι η μοναχοκόρη σας! Μήπως να με βάλετε και σε ένα κουτάκι να με βάλετε σε κανένα ραφι να σας διακοσμώ το σπίτι; Είχαμε πει απο πέρσι ότι φετος θα ξαναδώσω με στόχο Ψυχολογία Θεσσαλονίκης, ναι; Τι μου τα αλλάζεις τώρα χαν; Αν ήθελα να κάτσω Αθήνα θα καθόμουν στη μαλακία που πέρασα και δεν θα έβγαζα άχνα! Αλλα όχι! Θέλω να φύγω και να μάθω να φροντίζω μόνη μου τον εαυτό μου γιατί εσείς δεν θα είστε πάντα δίπλα μου να το κάνετε για μένα! Να απαγκιστρωθώ απο τη φούστα της μανούλας πίσω από την οποία κρύβομαι τόσο καιρό και την αφήνω να κάνει όλα τα σημαντικά  πράγματα που με αφορούν και να σταθώ στα πόδια μου! Το θεωρείς ανώριμο αυτό μαμά; Αν ναι τότε λυπάμαι ατυχήσατε! Διότι από τη μία μου τη λες που σου λεώ να μου βγάλεις εσυ την προπληρωμένη, αλλά από την άλλη με θεωρείτε ανίκανη να διαχειριστώ τα λεφτά που θα μου δίνετε για να περάσω το μήνα!

Σόρι μπατ ΝΟ! Η Αθήνα μας τελείωσε! :) <--μην το βλεπεις ετσι ειναι το πιο ειρωνικο ιμοτικον που θα μπορουσα να σου βαλω καλη μου! --> :)

7 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία σου εύχομαι! Κάνε αυτό που θες και άσ΄τους να λένε! ;)

    ΥΓ. χχααχα και γω όταν το βάζω 90% είναι ειρωνικο :P :P :P ( evil smile! xaxaxa)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι γονείς σου απλά φοβούνται. Δεν νομίζω να μην θέλουν να ανεξαρτοποιηθείς, απλά φοβούνται να σε αφήσουν να φύγεις, φοβούνται μη σε χάσουν ή μην πάθεις κάτι. Είναι η κλασική περίπτωση γονιών μοναχοπαιδίου :Ρ
    Καλύτερα όμως να φύγεις τώρα που μπορείς γιατί μετά γίνεται όλο και πιο δύσκολο :/
    Μάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ^ Aυτό.
    Φιλάκια Μαάκι και καλή τύχη<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε περιμένουμε Θεσσαλονίκη να τιμήσεις και εσύ την θεά Καφροδίτη απο κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν τα σχέδια μου πραγματοποιηθουν θα ερθω μια βδομαδουλα εντος Δεκεμβρη για ενα προσκυνηματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιιιιιιι η Ντέσου :Ο
    Μαρία αυτό που είπε η Virgilia
    Σε περιμένουμε στην Ξεσσαλόνικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή